no one’s singing songs for me

Bloggandet här vilar lite. Känner ni att ni saknar mig finns jag även här, där läser man dock väldigt sällan något politiskt om man nu skulle vilja det.

Egentligen ville jag bara berätta för alla som var med på Festivalet-planeringen i Pilis att jag köpte färg till Urban igår. Det är svårt att beskriva hur grön den är. Jag menar det. Den är så fruktansvärt grön att jag får ont i ögonen av att titta på den. Jag tror det blir bra, det hära. (Jag hade lagt upp en bild om jag fått med en usb-sladd till min nya mobil. Eftersom jag inte fick det struntar jag i bilden.)

Problemet kommer i och med den där självlysande färgen vi pratade om. Tydligen var det inte lika lätt att få tag på självlysande färg i Strömsund som jag trodde att det skulle vara. Jag har dock inte kollat på Dollar än. Finns det inte där ger jag upp hoppet.

1 kommentar

Under Uncategorized

Ett svar till “no one’s singing songs for me

  1. Självlysande färg lär ju finnas på typ hobbyboden eller så, så man kan ju köpa till det sen och bara måla på. 🙂 Det lär bli asgrymt i alla fall!^^

Lämna en kommentar